Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 november 2015

November Challenge 2015.............

De maand november staat in het teken van het thema "Vrijheid", althans
 bij onze Challenge.
Als je het over de vrijheid hebt wordt daar automatisch de kleur
wit of witachtige tinten aangekoppeld.
 Om je nog meer te inspireren heb ik dit keer weer gebruikt gemaakt van een
 inspiratie foto waar je natuurlijk vormen, stylen etc etc.
 van mag gebruiken.
Dit keer vind ik het niet passend om daar andere kleuren aan toe te voegen,
de opdracht bij het thema is dat je bij deze challenge alleen de kleuren van de inspiratie
foto mag gebruiken.


Als jullie goed kijken zien jullie ook dat de inspiratie zo wie zo wat meerdere kleuren
bevat dan alleen maar wit.

Inzendingen kunnen tot 6 december 2015 ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 8 december 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!


3 opmerkingen:

  1. De maand november bedoel je , denk ik?
    Ik ga proberen mee te doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeempie heb ik nooit gezien.....ik heb het inmiddels naar November veranderd.....Moet je nagaan hoe ik afgedwaald ben geweest!!

      Verwijderen
  2. Mooi moodboard! Maar lastige kleur dat blauw/groen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...