Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

20 november 2015

Merry Christmas met Astrid Zwaan

Misschien is het voor jullie nog wat te vroeg maar bij mij liggen al maanden lang de kerst collectie's op mijn bureau....
Voor mij kan het niet snel genoeg gaan .... ik hou van de kerst!!!
In het begin van mijn scrap loopbaan heb ik nooit met kerstlijnen en 
foto's gedesigned, maar de afgelopen jaren eigenlijk dat ik ging designen voor Scrapplezier 
heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben mezelf gaan focussen op het Kerst scrappen.

Vandaag heb ik gekozen om jullie kennis te laten maken met één van de prachtigste 
Kerstlijnen van het jaar 2015 en ik mag wel zeggen die is ontworpen door onze welbekende fabrikant "Kaisercraft" De lijn die ik met jullie wil delen heet "Silver Bells" en bevat prachtige kleuren die wel afwijken van het ge-eikte Rood-Groen-Goud!!!

Merry Christmas 


En heb ik iets te veel gezegt volgens mij niet, prachtige blauwe, roze en zilveren tinten die ook heel
romantisch naar voren komen. 
Als jullie van deze kerst kleuren houden dan moet je deze echt aanschaffen je weet niet wat je ziet
Wat ik zelf niet verwacht had is dat zelfs een tikkeltje rood het onwijs goed doet bij deze
kerstlijn van Kaisercraft.

Natuurlijk heb ik net als altijd wat detailfoto's gemaakt om jullie dichterbij het layout te komen




Op de laatste foto kunnen jullie heel goed zien dat de kleur rood ook heel goed tot zijn recht komt
met de Kerstlijn "Silver Bells" van Kaisercraft!!

Bedankt voor het kijken en een hele fijne creatieve vrijdag!!!

3 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...