Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

14 augustus 2015

Happy Birthday with Erin Reed..................

Vandaag laat Erin ons weer een prachtige kaart zien, speciaal gedesigned voor ons maar ook
voor haar schoonmoeder.....Een kaart vol met glitter en parel.....en juweeltje!!!


Wat komt door al die bling bling het designpapier "Sweet Nothing" van Kaisercraft toch 
prachtig tot zijn recht.....
Voor deze kaart heeft Erin een andere route gekozen, normaal gesproken werkt zij met een 
kaart de hoogte in maar zoals jullie kunnen zien is deze kaart vrij vlak gebleven. Ook kan deze
kaart niet open en kan zo verstuurd worden als post kaart. Persoonlijk zou ik er wel een 
envelloppe voor gebruiken ik ben bang dat er anders geen glitter meer op zou zitten.

Op de snap shot's die Erin heeft gemaakt komen bepaalde onderdelen beter naar voren 
en kunnen wij nog meer genieten van deze prachtige verjaardagskaart!!


Prachtig hè!! deze tekst is zo mooi gemaakt en wat blinkt deze tekst uit de kaart.....

Erin heeft de volgende produkten gebruikt voor deze prachtige kaart, 
deze produkten zijn tevens verkrijgbaar in de webshop van Scrapplezier.

 Bazzill Cardstock
Kaisercraft papers - Sweet Nothings
 Kaisercraft pearl swirl
Small Tidy Tray for the glitter
 Brown Ink

Ik weet haast wel zeker dat jullie mede scrappers hier een heleboel 
inspiratie uit gaan halen....
Bedankt voor het kijken en een hele warme creatieve dag toegewenst!!

1 opmerking:

  1. Het is echt een sprankelend kaartje.
    Zelf doe ik ook wel altijd een envelop om mijn kaartjes. Natuurlijk wel een beetje gepimpt in de stijs van mijn kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...