Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 juli 2015

Tea@Elsies kaart met Aartje Nieuwenhuize.............

Yeempie wat gaat het toch snel voor dat je het weet zijn wij alweer over de helft deze
maand en wil Aartje haar tweede project met jullie delen.
Namelijk een Tea@Elsies kaart, gedesignd met de prachtige Tea at Elsies papiercollectie
van Kaisercraft. Een prachtige papierlijn met veel bloemen een lijn met zachte roze-groen
en creme kleuren die gecombineerd worden met hard blauw.


Zoals Astrid al schreef heb ik deze kaart gedesignd met de prachtige Tea at Elsies collectie en 
afgewerkt met collectables uit de Miss Match collectie van Kaisercraft.
Tea at Elsies bezit over hele mooi warme kleuren, de basis van deze kaart heeft een 
afmeting van 15 x 30 cm en is gesneden uit het designvel "Lemon"
Daarnaast heb ik het designvel "darjeeling" en het dubbelzijdige designvel "Lemon
hier mee gemat.

De doily uit de collectables van de Miss Match collectie  heb ik verhoogd aangebracht hierdoor
ontstaat er een ruimte waar ik een tag onder geschoven heb. 
Deze tag heb ik afgewerkt met burlap string van May-Arts
Op de doily heb ik 4 bloementjes van kaisercraft bevestigd en een vlinder collectable 
uit de Miss Match collectie. In het hart van de bloemen heb ik 1 parel 
van de Pearl strips collectie van Kaisercraft geplakt net als een aantal 
rechts onder van de kaart en links boven van de kaart.

Prachtige kaart Aartje, geweldig dat jij zoveel produkten of zo'n kleine afmeting heb weten 
te verwerken....ik doe het jou zeker niet na!!!
Maar hoe inspirerend is dit niet......

Aartje bedankt dat jij deze Tea@Elsies kaart met ons heb willen delen.

Bedankt voor het kijken en ik wil jullie allemaal een hele fijne creatieve dag toewensen.

4 opmerkingen:

  1. Ook deze kaart heb ik weer met veel plezier gemaakt. Deze keer heb ik de prachtige vlinder als uitgangspunt genomen. Een vlinder geeft mij het ultieme zomergevoel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is echt supermooi, met de prachtige vlinder als blikvanger. Mooie kleuren zijn het ook bij elkaar.
    Heel mooie materialen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, leuk zo met dat label.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart! die vlinder is inderdaad erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...