Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 juni 2015

Kaarten Inspiratie Challenge #7

Vandaag iets nieuws, wij gaan Liften!!!
Voor de meeste zal dit een hele uitdaging zijn, dit omdat ik er een regel aan koppel
ik heb gekozen voor een een kaartje van


Dit is de bedoeling : 
Lift deze Mixed Media kaart. Gebruik minstens één medium, zoals inkt, (water)verf, cracklepaint, gesso, mist enz.

Regels voor het Liften :
1.Liften is niet namaken, wat mij de laatste tijd heel sterk opvalt dat bijna alle 
challenge blog liften koppelen met namaken.
Wat volgens de Amerikaanse protocollen niet kan, onder liften wordt verstaan dat jij 
1 -2-3 elementen uit het te liften project haalt (dit kan zijn kleur-ligging-embellisment etc) 
en met deze elementen jou project maakt. 
(In dit geval heb ik voor jou al 1 element gekozen) 
Hoe de rest van jou kaart er uit zit laat ik aan jou over.


Inzendingen kunnen tot 20 juli 2015 ingestuurd worden door middel van 
onderstaande link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 22 juli 2015
(bij 5 of meer inzendingen) (tussen 1-4 inzendingen maken wij geen Top 3,
dan kiezen wij 1 winnaar en ontvangt een kado bon van 5 euro)
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...