Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 april 2015

Top 3.....Maart Inspiratie Challenge..............

Wat ben ik weer overdonderd door de aantal geweldige inzendingen 
van deze Maart Inspiratie Challenge!!!
Wel onwijs leuk om weer zoveel mensen enthousiast te zien, 
daar geniet ik van.
Wat een inspiratie hebben jullie mij gegeven!!

Het was absoluut niet makkelijk om een Top 3 te moeten samenstellen,
want voor mij hebben alle inzendingen geweldig goed werk afgeleverd.
Maar hoe moeilijk het ook is beloofd is beloofd.

1. Lindacrea
 
2. Lisanne

3. Marieke

Linda, Lisanne en Marieke
namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van
Harte Feliciteren, Linda zou jij zo vriendelijk willen zijn om jouw emailadres
te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl

Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de April Inspiratie Challenge.

Astrid. 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, leuk dat ik in de top 3 ben beland :D Dankjewel! Andere top-winnaars: van harte!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de top 3 notering! Echt heel leuk :). Ik heb jullie gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 is beland! Bedankt! Ook de andere dames gefeliciteerd!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...