Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

28 april 2015

Sneak Peak Precious Memory Box with Astrid Zwaan......

Vandaag wil ik met jullie een Sneak Peak met jullie delen van mijn Precious Memory 
Box want volgende maand in zijn geheel op het blog van Scrapplezier zal verschijnen.
Ik heb voor dit project gebruik gemaakt van de prachtige nieuwe Kaisercraft papierlijn
"O So Lovely", naast deze lijn heb ik ook gebruik gemaakt Graphic 45 items, pearl strips en 
collectables en bloemen van Kaisercraft.

Laat wij de Sneak Peak eens van dicht bij bekijken :


Wat een prachtige kleuren hè bevat deze papierlijn van Kaisercraft, onwijs Romantisch en
voor heel veel gelegenheden te gebruiken.
Ik vind de lichte roze maar ook de hele fele roze kleuren helemaal geweldig, daarnaast
wat dacht je van de teal kleuren en de groene kleuren.....Prachtig!!!
Als je de lijn goed bekijkt is het wel echt een meisjes lijn, maar kan ook goed voor
bruiloften, romantische bloemen en landschappen.

Ik hoop dat jullie na deze ene foto reuze nieuwsgierig zijn geworden en massal het blog
van Scrapplezier zullen benaderen als dit project verschijnt.

Bedankt voor het kijken!!!!

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...