Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 april 2015

April 2015 Challenge..................

Good morning...."Sunshine on my shoulders makes me happy
Sunshine in my eyes can make me cry
Sunshine on the water looks so lovely
Sunshine almost always makes me high
If I had a day that I could give you
I'd give to you the day just like today
If I had a song that I could sing for you
I'd sing a song to make you feel this way
If I had a tale that I could tell you
I'd tell a tale sure to make you smile
If I had a wish that I could wish for you
I'd make a wish for sunshine for all the while"
Eind maart 2015 is de zomertijd ingesteld des te meer kunnen wij weer van
de zon gaan genieten. Als ik aan de zomer denk gaan er van allerlei dingen in mijn
hoofd om, lekker buiten zitten, eten, bbq-en, alles weer fris en fruitig, noem maar
op je kan het zo gek niet bedenken. 
Voor deze April challenge heb ik dan ook voor de kleur geel gekozen, de kleur geel
maakt mij blij, dus zo ook deze challenge.

Om je nog meer te inspireren kan je gebruik maken van bovenstaande
kleuren pallet waar ik zo goed mogelijk mijn zomergevoel in weer gegeven heb.
Natuurlijk mag je 1 andere kleur erbij gebruiken maar jou project 
moet voor 90% in het teken staan van bovenstaande
kleuren pallet.
Inzendingen kunnen tot 6 mei 2015 ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 8 mei 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...