Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 februari 2015

A Journey with Miles with Erin Reed.........

Het is vandaag 12 februari, ik wil vandaag een project met jullie delen
van iemand die jullie al kennen. Eind 2014 was zij Gastdesigner bij ons, en zij
maakt van die geweldige projecten. 
Erin wil graag de verjaardag van haar man maar ook de speciaal gemaakte kaart
voor deze gelegenheid met ons delen.
Ik kan wel zeggen hij is speciaal en zeer inspirerend!!!


Erin haar man houdt absoluut niet van glitter, bling bling noem maar op dus voor 
Erin de taak om het zo strak mogelijk te houden, volgens mij is dat haar aardig gelukt.
Je ziet het steeds meer dat designers met kurk gaan werken, ik kan uit ervaring spreken
het is een heel fijn materiaal om mee te werken. Heel soepel, licht en je kan het voor allerlei
doeleinde gebruiken.
Zoals je op deze verjaardags kaart kunt zijn heeft Erin een stukje kurk in de vorm van een
vliegtuig geknipt wat zeer nadrukkelijk slaat op "A Journey"en natuurlijk het aantal 
"Miles" wat dit voertuig aflegt. Het leven is ook een Journey en legt heel wat Miles af!!

Hieronder zien jullie een close up van het vliegtuig.


Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van dit project dan dat ik dat heb gedaan, laat gerust
een reactie achter, Erin en ik vinden dit geweldig om te lezen.
Bedankt voor het kijken en geniet van jullie dag!!!

Gebruikte Materialen : Kaisercraft papers - Lorie Valley Collection,
Various papers (3 papers including Osmunda, Angelica, and Iris),
Ink - Ranger Distress Fire Brick,
Stickers & Heart Punch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...