Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 december 2014

I Love Santa made by Astrid Zwaan........

Sinterklaas is weer op weg naar Spanje, dus staat de kerst voor de deur!!
Heerlijk....ik mag wel zeggen Kerst is het mooiste feest van het jaar.....

Wij gaan proberen om u zoveel mogelijk in de sfeer van kerst te brengen,
vandaar ik u een layout wil laten zien die volledig in kerstsfeer is.
Ik heb gekozen voor de kerstlijn van Kaisercraft "Santa's List"
Deze lijn is niet romantisch dat wel vaak gekoppeld wordt aan kerst,
Santa's List is een Clean and Simple kerstlijn van Kaisercraft.


Het lijkt misschien net of het layout scheef is, maar dat is hij niet, komt door de foto.
Je zit in deze lijn dat er een hele andere kleur groen gebruikt wordt, hierdoor
ontstaan er vrij strakke layouts, wat ik zelf niet echt heel erg vind.

Ik heb in dit layout meerdere layers gebruikt waardoor je layout een 
hele andere invulling krijgt dit omdat je eigenlijk maar een beperkte 
ruimte creëerd waarin in scrapt.


Hieronder nog wat detail-foto's



2 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke kerst LO, mooie kleuren en helemaal in jouw stijl Astrid, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...