Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 oktober 2014

Wij zijn nog steeds op zoek.......

Goedemorgen allemaal,


Nog steeds willen graag nog meer uitwerkingen zien van jullie creaties,

wij zijn hier zo nieuwsgierig naar dit omdat wij zelf ook altijd heel 

nieuwsgierig zijn wat jullie van onze designs vinden.

Wij gaan de rollen nogmaals omdraaien, dus wil ik jullie :



Nogmaals
langs deze weg uitnodigen om ons jullie mooiste Creatie te laten zien.



Maar dat is nog niet alles, uit alle inzendingen zullen wij op ons blog plaatsen.
Uit alle inzendingen maken wij een Top 3.

Deze Top 3  zullen wij door middel van een blogpost 
publiceren op ons blog!!

Daarnaast ontvangt deze Top 3. een waardebon tussen de 10 en 5 euro die

besteed kan worden in de webshop van Scrapplezier.



Deze oproep loopt tot 30 oktober 2014, alle creaties mogen

gestuurd worden naar dt@scrapplezier.nl

Gaarne willen wij bij deze inzending, gebruikte materialen lijst, werkbeschrijving,

gegevens van de maker of maakster en natuurlijk goede digitale foto's

van het project +/+ een aantal detail foto's.



Wij zijn onwijs nieuwsgierig wat jullie ons gaan toezenden.....ik kan 

haast niet wachten.

Heel veel suc6!!

2 opmerkingen:

  1. Ik zou hier heel graag aan mee willen doen. Wat me echter weerhoudt, is de beschrijving etc. Is het ook goed, dat als jullie beslissen iets te plaatsen, dat ik er dan pas de details bij geef? Of misschien in eerste instantie de productlijst er wel bij? Moeten het trouwens producten zijn die bij jullie verkocht worden? (Heb de kleine lettertjes niet weer gelezen) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellie,

      Ik vind het geen enkel probleem als jij eerst een foto wilt sturen, zodra wij overgaan tot publicatie neem ik toch contact met jou op en is het vroeg genoeg om een eventuele beschrijving etc mee te sturen....Nee hoor jou producten die je gebruik of gebruikt heb hoeven niet speciaal bij ons uit de winkel te komen......

      Verwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...