Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

9 oktober 2014

Hieper de Piep..............Hoera!!!!

Helena is vandaag Jarig en dat gaan wij Vieren!!!

Normaal gesproken trakteer je als je jarig bent, op je werk, op school, 
thuis etc. etc.
Maar hoe doe je dat als je de mensen wilt trakteren die actief deelneme
aan je forum - je winkel - je blog.
Ik hoor jullie al denken, Ja Ja hoe ga je dat inderdaad doen, je kan gewoon niet
iedereen mee laten genieten van jezelf gebakken taart.
Maar Helena kwam met een geweldig plan!!!!

Iedereen die morgen 9 oktober 2014 een bestelling plaatst in de 
webwinkel van Scrapplezier, en deze bestelling is hoger dan
9 euro krijgt...........

9% korting.

Deze korting geld niet voor de producten waar al korting op zit,
de spullen uit de koopjeshoek en de verzendkosten.

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik dit een geweldige traktatie en kan ik 
niets anders zeggen dan geniet ervan!!

Helena langs deze weg wil ik jou namens het hele team van Scrapplezier
van Harte Feliciteren met jou Verjaardag!!

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...