Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 september 2014

Treasure Valley made by Astrid Zwaan.

Ongeveer een half jaar gelden ben ik mezelf meer gaan oriënteren op het gebied
van Mixed Media, ik kan jullie nu al zeggen dat is wel heel iets anders dan 
Clean & Simple scrappen. Maar zeker niet minder leuk!!!

Een vakantie periode leent zich uitermate goed om eens te experimenteren wat ik 
eigenlijk al in geen jaren meer heb gedaan. En zo af en toe heb je dat gewoon 
nodig, blik op oneindig en gaan met die banaan!!

Voor dit project heb ik de volgende materialen gebruikt :

- Canvas afmeting 24 x 30 cm
- Gesso, Liquitex Modeling past
- Studio Calico Mr. Huey's Mask Interwined Circles
- Maya Road Chipboard Alfabet Jonathan
- Prima Marketing Color Blooms
- Prima Marketing Cartographer designpapier
- Prima Marketing Cartographer flowers
- Prima Marketing Junkyard Findings
- Bruin/Goud garen
 

Jullie zijn dit soort projecten niet van mij gewend dit omdat ik altijd clean & simple
heb gescrapt, maar dit is veel leuker om te doen. Werken in lagen en met 
veel verschillende materialen.
Eerlijk gezegt ben ik een beetje flauw van clean & simple te scrappen en 
wil ik andere dingen uitproberen.....maar ik vraag mezelf wel duizend keer af 
kan ik dit wel, durf ik het wel....vaak vraag ik raad bij mijn belangrijkste 
mede scrapster van Scrapplezier Brigitta, meestal komt zij dan heel droog uit de hoek
is het niet goed smeer er gewoon weer een laag Gesso overheen en begin opnieuw!!
 
 
Wat zijn die bloemen van Prima Marketing toch mooi, ik kan er elk moment van de 
dag verliefd op worden, net als de Junkyard Findings en de Resins en wat dachten
jullie van de papier collecties en de Color Blooms!!!
Prima Marketing blijft elke keer weer de prachtigste lijnen produceren.


Op deze foto is goed de ondergrond te zien die opgebouwd is door canvas,
modeling past, gesso, chipboard alfabet en Color Blooms van Prima Marketing.
 
 
Junkyard Findings ontworpen door Ingvild Bolme, geweldig vind ik ze..het lace heart 
die ik tussen de bloemen heb bevestigd zijn bewerkt met Color Blooms van 
Prima Marketing, met deze spray's kun je de Resins van Prima Marketing een 
eigen kleur geven die geheel past in je design.

Astrid....

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...