Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 juli 2014

This is so Amazing made by Marie Johansson........

Ik betrap mezelf er steeds weer op dat ik alleen ga voor nieuwe scrapbook papierlijnen.
Maar als ik mijn mede designers aan de gang zie gaan met oud materiaal dat zeg ik 
WoW hoe krijgen jullie het voor elkaar!!

Dit keer kreeg ik van Marie een layout toegestuurd waarbij ik dan zeg 
"Ja zo kan het ook"

Kijk, geniet en oordeel zelf.........


Marie mailde mij een beschrijving die persoonlijk voor jullie is : 

I made this layout with a picture of my daughter using Papers from Kaisercraft.
  The background is "Anne" from the Pennyroyale Collection. And the other 
patterned papers are "Wendy", "Jane" and "Everlyn".
They are all on sale now - so get the chance to strike a bargain. I have paints,
 ink and gesso on this page as well. You could aschive the same effect using

I hope I can give you inspration to buy some paints and mediums and try them out!
 Don´t be afraid of the mess!

Ik heb zelf uit het layout wat details gehaald zodat jullie deze van dichtbij 
kunnen bewonderen.

 
Hier kunnen jullie zien hoe Marie de verf en spray's heeft verwerkt op haar basis.....
De vlinders kleuren onwijs mooi bij haar achtergrond en geven net dat beetje meer.


In het layout heeft Marie ook een Journaling verwerkt, wat een extra aandachts-
punt in het layout is.

Laat dit layout goed op jullie inwerken en ga aan de gang.....het is echt 
genieten om met allerlei Medium's aan de gang te gaan.
Suc6!!

5 opmerkingen:

  1. En of ik heb genoten van deze prachtige LO. Het is echt een plaatje, super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is super mooi, als ik zoiets probeer ziet het er niet uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Marie.....what a Amazing layout!!!!! I love it every step of the way.....

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...