Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

20 juli 2014

Mixed Media kaarten

Vandaag wil ik jullie inspireren met twee kaarten welke ik gemaakt heb. Ik hoor jullie denken.... Brigitta.... kaarten.... maar de laatste tijd maak ik er toch af en toe 1.  Vooral de mixed media kaarten vindt ik erg leuk om te doen.

De acryl achtergrond is heerlijk ontspannend om te maken want je veegt gewoon met je favoriete kleuren verf en een bankpasje je papier vol. Een prima basis om te starten...



Hierna met diverse stencils en distress inkt patronen aangebracht. Een leuke contrasterende stempel erop en een mooi sentiment en je kaart is klaar..... oh ja, en natuurlijk mag zoals gebruikelijk een beetje glitter niet ontbreken. 

Verder vindt ik het altijd leuk als ik met een mixed media project bezig ben witte accenten te zetten met een poscapen. Geeft het geheel weer net een beetje een "artsy feel".

In de webwinkel van Scrapplezier kun je zeer veel materialen vinden om deze kaarten mee te maken.

Paintdabbers van Dutch Moments, acrylverf van Kaisercraft, Paintdabbers van Ranger, de prachtige stempels van Kaisercraft natuurlijk, Painty markers, witte gelrollers van Pentel, de distressinkten van Ranger.... dit alles kun je terugvinden in de webwinkel. 

Ga er ook eens mee aan de slag en in een handomdraai heb je een mooie zelfgemaakte kaart voor iemand gecreeërd.

Fijne vakantie iedereen!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie achtergrond voor een kaart, daar kun je alle kanten mee op!
    Dat ga ik zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg gaaf uit zo met al de heldere kleuren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...