Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 juli 2014

First Move

Op de layout die ik jullie vandaag laat zien staat een foto van mijn man Ruud terwijl hij wat kleine meubels van ons aan het overhuizen is met de aanhanger..... zo'n 15 jaar geleden...... We verhuisden toen van ons eerste huisje, waar we zo'n 4 jaar gewoond hebben naar het huis waar we nu nog steeds wonen. Een huis met een ruime tuin voor de kinderen die we graag wilden.... en gelukkig is ons dat ook gegund, onze zoon en dochter zijn inmiddels 11 en 14 jaar oud.


Ik heb gebruik gemaakt van dessinpapier uit de BaseCoat collectie. Super geschikt voor mannelijke projecten. Ook maakte ik deze keer veel gebruik van diecuts gestanst uit chipboard.
Deze heb ik kleur gegeven met behulp van gelatos en perfect pearls. 


Hierboven een detailfoto van het cluster embellishments en de laagjes papier. Zoals je kunt zien heb ik ook een oud kledinglabel gebruikt die ik al heel lang in de kast had liggen. Hij kleurde perfect bij deze layout!

Groetjes Brigitta

Gebruikt materiaal Scrapplezier:

Dessinpapier Base Coat
Die Tim Holtz Tattered Clock en Gears
American Crafts Thickers Umbrella
Flowers Kaisercraft Sepia en Lemon Lime

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie layout Brigitta! Zo veel moois te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met Sonja, hele mooie elementen zijn er in dit layout te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...