Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 mei 2014

Wij willen u Kennis laten maken met.......

Goedemorgen 

Ik ga leuk nieuws brengen vandaag, en ik voel me zeer vereerd dat ik 
dat mag doen.
Met ingang van 1 juli 2014 krijgen wij er een Nieuw Design Lid 
bij, jullie hebben al even kennis met haar kunnen maken de 
afgelopen 2 maanden. 
Zij maakt ongelovelijk mooie creaties, waarvan wij maar ik denk 
dat ik ook voor jullie spreek nog veel meer willen zien.

Ik wil jullie voorstellen aan 
Marie Johansson

Beter bekend in de scrapwereld als Mison, zij woont samen met haar partner
en twee kinderen in een klein dorpje in het Noorden van Zweden.

Haar passie is scrappen, vanaf haar jeugdjaren maakt zij al kaarten 
getekende en geschilderde, toen haar zoon was geboren vond zij in 
een hobby zaak prachtige gekleurde papieren en embellisments.....
Zij kocht en zo is het allemaal begonnen!!

Op dit moment is scrappen haar grootste hobby en probeerd zij zoveel mogelijk
aan haar scraptafel, kamer te zitten.
Marie heeft een baan die best stress vol is en daarbij heeft zij ook 2 kindjes
die ook veel aandacht vergen. Scrappen is voor haar een uitlaat klep waarbij 
zij zich even van de echte wereld kan distanceren.

Haar stijl van scrappen is speels en kleurvol, zij gebruikt veel papier en
embellisments, maar toch blijft de foto het opvallende 
middelpunt van haar werk.  Haar werk valt onder de catogorie
"Playful Punk Chic"

Zo nu jullie wat meer van haar weten wil ik jullie ook kennis laten maken
met wat werk van Marie.
Ik laat jullie het werk zien wat zij instuurde voor de 
DT Call 2014

Family
Sweet Bubbles
Birthday Canvas
Na het zien van dit werk kunnen jullie je misschien voorstellen dat ik 
ongelovelijk trots ben dat zij ingegaan is op onze uitnodiging.

Welcome Marie!!!!!


Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...