Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

14 mei 2014

Mixed Media layout: Grandpa


Vandaag is het weer mijn tijd om jullie te inspireren hier op het blog van Scrapplezier.

Met de regen van de afgelopen dagen was het weer perfect scrap weer, maar voor mij mag
de zon weer gaan schijnen!

Deze keer laat ik jullie een  layout zien met een heel oude foto van mijn opa, die helaas al heel
erg lang niet meer bij ons is.


De achtergrond van deze layout maakte ik met behulp van gesso en een template en strips van 
papier en tape welke gebruikt wordt bij een gipsplaten plafond. Dit geeft een leuke textuur aan 
de pagina vindt ik. Ook paste ik canvas strips toe welke ik kleur gaf dmv dylusions.


De 3 canvas vormen staan voor drie dingen die echt bij mijn opa hoorden.
De lepel voor het feit dat hij bakker is geweest en dus graag voor ons in de keuken stond.
De kip voor de dieren die hij hield.
En de bloemen voor zijn liefde voor de natuur.
Zouden jullie het leuk vinden als ik een keer een tutorial maak van de totstandkoming van 
mijn achtergrond voor een layout?

Groetjes Brigitta

Gebruikt materiaal : Kaisercraft Sugar Sugar collectie, Dylusions inkt spray.


Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Brigitta en het designteam van ScrapPlezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...