Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 april 2014

Kaisercraft memoboard

Vandaag laat ik jullie een heel handig memobord zien van Kaisercraft welke je op vele manieren kunt alteren.

Ik koos ervoor om het bord te verven met gesso en vervolgens met verschillende kleuren stazon te bewerken. Dit omdat Stazon permanente inkt is, en je wilt natuurlijk niet onder de inkt komen te zitten als je je memobord gebruikt.


Verder versierde ik het met stickers en papier van de Periwinkle en Pickled Pear lijn. Natuurlijk kunnen mijn favoriete pareltjes van de perlen pen ook niet ontbreken :)!.
Een inspirerende quote om de dag mee te beginnen maakt het geheel af.

Je kunt dit memobord natuurlijk op vele manieren gebruiken, in je keuken, op je werk, maar natuurlijk veeeeeel leuker, op je scrapkamer! Je ziet het niet duidelijk op deze foto maar onder het plankje waar je bijvoorbeeld een pen op kunt leggen zijn 4 haakjes gemonteerd om spulletjes aan op te hangen.
Dus ik denk dat ik het ga gebruiken als hulp bij het maken van een project. Op het memoblaadje je schets tekenen of je ideeën opschrijven en aan de haakjes kun je de embellishments ophangen die je wil gaan gebruiken. Lint, verpakkingen met bloemen, noem maar op het kan er allemaal aanhangen!

Groetjes Brigitta

Gebruikt materiaal:

Kaisercraft Memoboard
Stickersheet van de Periwinkle en Pickled Pear lijn.
Stazon Cactus Green



4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt en inderdaad heel mooi en praktisch op de hobbykamer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeempie wat goed, mijn versie moet ik nog doen.....
    Onwijs mooie kleuren Brigitta....zeker handig voor de hobbykamer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...