Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 maart 2014

Shabby Chic koffie/thee kastje


Hallo allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt bij Scrapplezier om jullie te inspireren met een project.

Ik had al heel lang een oud eierkastje staan waar ik iets mee wilde doen. Toen ik het Sugar Sugar papier van Helena ontving met daarop lieve cupcakes, wist ik wat ik ermee wilde doen.
Een shabby chic koffie/thee kastje er van maken!


De vakjes vulde ik met vondsten uit de kringloopwinkel en leuke scrap embellishments.  Het deurtje en het koffiekannetje met de koffiemolen bewerkte ik met gesso om het wat structuur te geven.  Natuurlijk kon een hele hoop kant niet ontbreken aan een shabby chic kastje!

Hier nog wat details:




Gebruikt materiaal:

Sugar Sugar collectie van Kaisercraft.
Distress Ink worn lipstick.
Pareltjes rose.

Fijne dag toegewenst!

Groetjes Brigitta

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...