Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 november 2013

That's Me!!!!


Een layout met een speciale opdracht van een Helena, "Scrap een half design-vel",
volgens mij ben ik de laatste in de rij die deze opdracht tot een eind heeft weet te brengen.

Om eerlijk te zijn niet echt een opdracht voor mij, maar ja ik laat me niet kennen en probeer er
natuurlijk het beste van te maken.
Ik heb er niet voor gekozen om in 1 keer het design vel te gebruiken, ik heb het design-vel in
meerder stroken gesneden en verwerkt tussen en op een cardstock vel. Daarnaast heb ik
bepaalde stroken bewerkt met een pons en andere stukken juist recht gehouden.

Wat ik ook nooit doe is mezelf scrappen, maar ben toch over stag gegaan, eigenlijk alleen maar
omdat de kleuren van de foto mooi combineerde met de kleur van het halve design-vel.


Op de detail foto kun je goed zien dat ik dit keer niet gekozen heb voor kant en klare bloemen
maar voor zelfgemaakte bloemen van schoenpapier. Dit papier is zo makkelijk te verwerken.
Uit de hand knip je drie cirkels, je kneet ze een beetje, haalt ze weer uit elkaar, breng hem
goed in model, naai ze aan elkaar vast en bevestig een hart van de bloem.
Dit kan van alles zijn van een knoop tot een camee, of een brad of een aantal kralen.
Ik heb gekozen voor een bloem van gips.
De houten swirl heb ik door de midden gebroken en een gedeelte bij de twee bloemen be-
vestigd.


In het layout heb ik niet alleen gebruik gemaakt van Pearl Strips - Kaisercraft maar ook van
Perlen Pen Eis Weiss - Viva decor.
De tekst strip in het layout waarvan je op bovenstaande foto een klein gedeelte zie heb ik
gemat met 75 cents "Guinea"

Gebruikte Materialen : Cardstock Bazzill "creme" Papiercollectie Kaisercraft
Tekst Strips Authentique, Perlen Pen Viva Decor, Verpakkingsmateriaal, 
gipsen bloementjes, Satin Cord Creme.

Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

2 opmerkingen:

  1. Zie je kan het ook :D
    ik vind het heel leuk te zien wat voor moois jullie allemaal hebben gemaakt met een halve vel design papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Astrid en wat een leuke foto van jezelf, met een hele lange vlecht zie ik....

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...