Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 november 2013

Bedankjes, mercidoosjes

Zo, de revalidatie zit erop, na 40 keer hard zwoegen en dan 3 keer in de week. Heb het met een zeer goed gevoel gedaan, al kreeg ik halverwege september een flinke luchtweginfectie (bacterie) en ben ik van de antibiotica die ik ervoor kreeg, flink ziek geweest. Toch kijk ik met een tevreden gevoel terug en heb door de infectie geen verlet opgelopen, maar wel het programma wat aangepast.

Natuurlijk wil je na zo`n intensieve periode de fysiotherapeuten, longverpleegkundige, Assistent fysiotherapie en de stagiaire Ingen met iets leuks en `t liefst ook iets lekkers bedanken. Dus wat doe je dan? Gewoon een doos merci geven, nee dat is te simpel voor een scrapper. Het moest wel in een enveloppe passen, aangezien ik het persoonsgebonden wil geven, dus de mannen krijgen dan natuurlijk iets mannelijkeres dan de vrouwen. Na lang wikken en wegen, bleef ik wel in de merci sfeer hangen. 

Helena heeft in juni een leuke tutorial laten zien van een merci doosje wat zei gemaakt had. Die ben ik dus gaan gebruiken maar dan alleen met scrappapier, die sprays is niets voor mij als cleane scrapper. Dus bij deze de verschillende merci doosjes die ik als bedankje in het ziekenhuis heb afgegeven, voor iedereen die me geholpen heeft met mijn long revalidatie. Wil je deze doosjes maken klik dan op deze link dan kom je vanzelf op de goede pagina terecht van Helena`s tutorial.
Hoop dat dit jullie aanzet om ook nog eens naar onze oudere berichten te kijken op ons blog er staan ook meer tutorials op die kan je rechts vinden onder LABELS en dan klik je daar op tutorials.

Het eerste doosje heb ik al iets eerder gemaakt, want 1 fysiotherapeute stopte op vrijdag met werken in het ziekenhuis en wilde haar niet met legen handen gedag zeggen. Dus hier zie je dan ook 4 foto`s van .

 Voorkant van het merci doosje.

 Achterkant van het merci doosje.

 Detail foto.

En deze quote erin omdat ze weer gaat studeren als kinderfysiotherapeut, daarom vond ik deze spreuk wel toepasselijk.

Dan hieronder nog de andere bedankjes voor degene die me allemaal geholpen met de longrevalidatie. Moet zeggen dat ze goed in de smaak vielen, de buitenkant al en kreeg mooie en lieve woorden van de medewerkers van het ziekenhuis.







Voor de mannelijke fysiotherapeuten heb ik natuurlijk een mannelijke versie van dit doosje gemaakt, al was die natuurlijk wat lastiger, i.v.m. de mannelijke embellisments erop. Maar het is me toch
weer gelukt.



Creatieve Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. jeetje, wat ben je druk geweest zeg, maar ze zijn echt prachtig geworden, kan me voorstellen dat ze in de smaak vielen,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mega hoeveelheid merci doosjes, wel ontzettend leuk en persoonlijk. Ze zijn allemaal zo verschillend en zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie doosjes en wat veel!!!
    Ik vind de mannelijke versies ook erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige doosjes zeg. Daar zullen de ontvangers wel blij mee geweest zijn... Wat een werk voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel en zo zie je maar weer dat je ook veel voor een man kan maken

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...