Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 oktober 2013

Kaart gemaakt van restjes scrappapier

Helena, vroeg aan mij om met restjes een kaartje te maken, dat is dus een uitdaging om dat voor elkaar te krijgen. Ben dol op uitdagingen, dus daar ging ik lekker mee aan de slag. Dit is het resultaat geworden, dus ben voortaan van plan om mijn restjes ook maar eens te gaan bewaren i.p.v. steeds weg te gooien, want vindt de kaart best wel leuk geworden.

Dit waren de restjes die ik kreeg van Helena.

Dit is de vrolijke kaart geworden, die ik ervan heb gemaakt.

Gebruikte materialen: wit cardstock, designpapier, paspop en doily french pastry washitape firework, kantje (onderaan de jurk), rhinestones lime, stempel birthday,van  knoop en touwtje uit eigen voorraad.
Heb het designpapier de randjes allemaal beïnkt met bruine inkt.

Creatieve Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien dat je van gewoon wat restjes papier zo'n leuke kaart kunt maken,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk Yvon en dat alleen van restjes, mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...