Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 september 2013

Furry Friend!

Vandaag wil ik jullie een LO laten zien van Grover, mijn mooie Noorse Boskat en een gewillig fotomodel. Deze foto heb ik in zwart wit laten afdrukken en op zo past 'ie mooi bij de roze, zwart, bruin, ecrutinten in de LO. De LO van vandaag is gemaakt van veel restjes papier van Kaisercraft Penny Royale Collection (Lilian) en met een beetje gesso en wat stempelwerk lijkt het al snel een heel mooi geheel. De basis zag er zo uit, ik heb ook nog wat washi tape gebruikt.
En dit is dan de uiteindelijke LO geworden. De ondergrond heb ik verder gemaakt met een template, spetters dylusions ink spray zo uit het flesje en wat stempels. Met een fijnschrijver een randje rondom getrokken zodat je blik naar binnen toe wordt getrokken. De bloemetjes heb ik ook gekleurd met de dylusions ink spray en iets verdund zodat de kleur wat lichter werd. De bradjes zijn uit mijn eigen voorraad.
En nog wat detailfoto's.


Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren om ook je restjes helemaal op te maken en niet weg te gooien. Wij scrappers kunnen alles gebruiken en daarom is het belangrijk om niets weg te gooien en alles te bewaren.
Creatieve groetjes Alida.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend mooie layout heb je gemaakt van je lieve Noorse Boskat. Ook een hele mooie foto en zo mooi in zwart wit geeft een pracht geheel. Ook een duidelijke uitleg van de opbouw en de restjes bewaar ik al zoveel mogelijk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi geworden Alida, en een goede uitleg, leuke opbouw van je layout,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel en zo leuk en simpel om te doen en te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende LO Alida, mooi details en een leuke foto van je furry friend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow supermooie LO en leuke foto van de kat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank jullie wel en de complimenten zijn ook overgedragen naar Grover, ze probeert inmiddels naast haar mooie poezelige voetjes te gaan lopen......

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...