Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

4 augustus 2013

Lo`s met diverse kaisercarft lijnen door elkaar.

Heb zoveel Kaisercraft liggen oudere en nieuwere lijnen en dacht ga eens een mix maken van deze lijnen, wat me heel goed is bevallen.

Ga deze lay outs dan ook maken met oude en nieuwe foto`s, omdat ik ook nog best veel oudere mooie foto`s heb liggen. kan volgens mij nog jaren vooruit met oude foto`s zoveel heb ik er.

De eerste lay out is een foto van Dave omstreeks augustus 1989 is deze gemaakt. Weet helaas niet veel over deze foto`s dus kan ik er ook niet echt veel over vertellen. Wel dat Dave hier 3 jaar is en vermoedelijk is deze foto genomen tijdens een vakantie. Kleine Dave aan het spelen in het water.

 Heb hierbij gekozen voor een ondergrond vel van Base Coat.  Daarop heb ik een uitgestanste English tea Party doily van Cheery Linn geplakt, die Helena al voor me uitgestanst had, gelukkig past deze kleur papier super bij het ondergrond papier. Toen heb ik het vel papier van Madam Boutique erbij genomen, wat dus ook weer prima combineert met het ondergrond vel van Base Coat. Hier heb ik het onderste blok uitgesneden met de quote erop "Cherish the moments for they too, become memories" wat ik door midden heb gesneden zodat ik dit mooie stukje papier op 2 plaatsen terug kon laten komen, boven en onderaan de foto. Aan de rechterkant zie je een diecut uit de paperpad van madam Boutique.
Dan ga ik bovenaan de lay out verder met een strookje ook uit de paperpad van Madam Boutique en daaronder een uitgeknipte doily van dezelfde paperpad.
Zo de basis was toen klaar en dacht wat ga ik voor embellisments gebruiken. Bij de titel FUN heb ik gebruikt gemaakt van een kant en klare Rhinestone, lekker makkelijk.
Even wat lade`s open getrokken en zag de muziek washitape liggen, dus ben ik daarmee aan de slag gegaan op diverse plaatsen wat strookjes geplakt. Verder heb ik gebruik gemaakt van een bloem, vlinder, houten mannetjespacer beadtwine brown en jute touw, sommige hoeken heb ik afgerond met een hoekpans. Toen was deze lay out naar mijn smaak hoop van jullie ook.

Enkele details van deze lay out.


  

Dan nog een lay out met een foto uit de oude doos van Dave hier samen met Nicky, zo krijg ik zijn album ook vol.
Deze keer gebruik gemaakt van wederom een vel van Basecoat van Kaisercraft een soort van linnen effect.  In combinatie met papier uit de paperpad en collectables  van Remember me, je zou zeggen rood en rosé voor een jongensfoto maar ik vond het heel mooi passen bij deze foto die in d etui is genomen, zo benadruk je de sfeer van de foto iets meer. Doordat ik gebruik heb gemaakt van ene paperpad heb ik dus ook leuke die cuts uit deze serie want die zitten tenslotte in deze paperpads (net als de woorden  rechts op de Lay out.
Links heb ik gebruik gemaakt van een pearl swirl die ik door heb geknipt zodat ik hem verder uit elkaar kon opplakken,Toen wat dubbelzijdige tape erop geplakt en daar bruine twine op gelegd in een leuk figuurtje. Daarbovenop 3 collectables van remember me geplakt de klaproos is verhoogd opgeplakt. Verder heb ik gebruik gemaakt van 2 maten witte brads en 2 verschillende ponsen thread water en de andere is uit eigen voorraad, is dezelfde, maar dan zonder de bolletjes eruit gestanst. De titel is gemaakt met letters uit eigen voorraad.


Natuurlijk ook weer enkele details van deze Lay Out.



Creatieve Groetjes Yvon..

4 opmerkingen:

  1. geweldig, wat mooi die combinatie van al die lijnen, plaatjes zijn het, moet je vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer mooie layouts geworden.En leuk al die combinaties van diversen lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De combinaties van papierlijnen vind ik erg mooi....het resultaat mag er weer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...