Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 augustus 2013

Lavendel Geurzakje made by Sara Lammar......

Op het einde van het schooljaar kreeg ik van een van mijn leerlingen een klein kadootje:
een geurzakje om in je kleerkast te hangen. Het was heel erg mooi en ik dacht toen nog 'dat lijkt wel zelfgemaakt'. Daarnaast heb ik in de tuin van het huis waar ik ga wonen,
een hele bos lavendel staan. Die twee gegevens tesamen maakten dat ik voor mijn project
van augustus, een eigen geurzakje heb gemaakt!
Het 'zakje' maakte ik van kraft cardstock. Ik heb een tag getekend op de cardstock en dan nog
eentje extra, waarbij ik aan de onderkant + aan de linker- en rechterkant een flapje tekende,
om zo de twee helften vast te kleven. Voor de zekerheid heb ik nog eens langs de randjes
omgezoomd met washi tape. Het zakje wordt gevuld met lavendel die ik laat drogen, en kan
ik dan zo in mijn kleerkast hangen, voor een lekkere lavendelgeur!

Zo blijft de vakantiesfeer nog extra lang hangen...






6 opmerkingen:

  1. Erg leuk en heerlijk dit lavelzakje/tag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee sara dit lavendelzakje, vrolijk zomerse kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk en geurig idee Sara, ga ik zeker eens van je liften.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je allemaal niet kunt doen met papier, orgineel idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me helemaal aan bij de andere dames.Het is inderdaad een leuk en geurig idee,ook om het als kadootje te geven aan iemand.

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk lavendelzakje zeg, het ruikt altijd zo lekker he,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...