Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 augustus 2013

Deurhanger made by Brigitta Raaijmakers.................

Al een aantal jaar is scrappen mijn meest favoriete bezigheid, en er is dan ook 1 kamer in ons huis die volledig in het teken van mijn hobby staat. Groot is deze kamer niet maar het is een heerlijke plek om te scrappen en ik kan natuurlijk alles uit mijn handen laten vallen en laten liggen als mijn project niet nog klaar is en het weer eens ver over mijn bedtijd is :).

Het leek me dan ook leuk om een hanger te maken voor aan de deur van mijn scrapkamer, en het mooie papier van Kaisercraft is hier natuurlijk prima geschikt voor.

Ik koos voor papier uit twee verschillende lijnen, nl. Tea at Elsies en Needle and thread.


De basis van deze hanger is gewoon van chipboard gemaakt wat ik een basis gaf met gesso voordat ik mijn papier aanbracht. Verder hem ik hem versierd met heel veel embellishments.

Op het bovenste gedeelte van de hanger zie je een super schattige houten camera van Studio Calico. In de webwinkel vindt je nog veel meer houten embellishments. Zo leuk om toe te passen, gewoon kaal zoals ik hier heb gedaan, maar het hout leent zich natuurlijk ook heel goed voor stempelen, sprayen, heat embossen etc.


Ik wens jullie veel scrapplezier toe!


Gebruikte Materialen : Papier Tea at Elsies (Peppermint) en Needle and Thread, Stickersheet Needle and Thread, Collectables Needle and Thread, Bloemen Green Tara white en dark chocolate,
Pearls Snow Kaisercraft, Wood Veneer camera Studio Calico,
Glossy Accents Ranger.

7 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...