Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 juli 2013

Explore made by Miriam Jansen

Hier mijn eerste project voor het blog van ScrapPlezier.Heb er met veel plezier aan dit project gewerkt.Ook heb ik natuurlijk tussen door van het mooie weer genoten.Mijn eerste project is een canvas geworden.



Deze heb ik als volgt gemaakt:
Allereerst heb ik een laag gesso op m’n canvas aangebracht en heb dit goed laten drogen.Daarna heb ik 3 kleuren dylusions uitgezocht en deze over de laag gesso gesprayd (Je ziet gelijk dat de kleuren een tint lichter worden door de gesso).Hierna heb ik een template gepakt en heb deze met een andere kleur dylusion op diversen plekken gesprayd.Daarna heb ik met een spatel en een andere template modeling paste aangebracht (het mooie van modeling paste is dat het kleur opneemt die op de ondergrond zit).Nadat alles draag was heb ik met een paint dabber de rand van de canvas bewerkt.



Nadat ik tevreden was over de achtergrond ben ik m’n canvas gaan opbouwen.Eerst heb ik 3 stroken designepapier  er op geplakt en niet te vergeten de foto.Daarna heb ik diversen embelishment gepakt en ook deze erop geplakt (voor het lijmen van het papier en de embelishments heb ik de volgende lijmsoorten gebruikt:het papier zit vast met Studio Multi-medium matte en de emblishments met Glossy accents).



Het woordje Explore heb ik gemaakt van chipboard letters die ik eerst bewerkt heb met een paint dabber en daarna met distress stain (dit moet heel goed drogen voordat je ze op je canvas plakt).


 Als laatste heb ik nog een gedeelte van een pearl flourish en rhinestones erop gedaan .

Gebruikte materialen : Canvas (20x20),Gesso (wit),
Kaisercraft Cabbage Path papier collection,
Dylusions sprays london blue,cut grass,vibrant turquoise
 en melted chocolate,dylusions stencils (5x8) letter jumble
 en dotted flowers,Distress stain brushed pewter,
 en uit eigen voorrraad diversen embellishments.

Voor diegene die nog vakantie hebben of nog moeten krijgen een hele fijne vakantie.

4 opmerkingen:

  1. Leuke canvas! Ook een heel leuke foto! Ben benieuwd naar je andere projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi Miriam, heerlijk dat geklieder met inkt en gesso, net als Brigitta ben ik ook erg benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi canvas....ik ben nog in het leer proces van kliederen....
    ik ben net als de andere meiden reuze benieuwd naar jou andere projekten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk project zeg! Mooie start hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...