Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 mei 2013

Sketch Challenge@Scrapplezier.nl Mei 2013.


Het is mei 2013 en de zomer komt steeds dichterbij....heerlijk afgelopen dagen
ben ik heerlijk in de tuin geweest, plantjes gekocht etc etc......
Alleen jammer dat er steeds een windje is zodat ik niet kan buiten scrappen!!!
Voor deze maand heb ik weer een leuke sketch uitgezocht, maar wel 1 die als moeilijk ervaren
wordt!!



Net als andere maanden heeft ons designteam deze maand ook niet stil gezeten ik heb 4
geweldige uitwerkingen mogen ontvangen....en allemaal zo verschillend
en zeer inspirerend....kijk maar mee.......................
Deze maand hebben wij versterking gekregen van een extra Gastdesigner Rosalien!!!

Alida :


Prachtige kleuren blauw, met zand en bruin.....en de foto.....geweldig!!

Brigitta :


De houtenvlinders geeft weer een hele andere kijk op de uitwerking van de sketch....

Abigial :


Zo totaal anders als die van Alida en Brigitta.....volgens mij heeft Abigail de sketch verwerkt
op A4 formaat.....mooi!!

Rosalien :


Rosalienis onze gastdesigner voor de maanden mei en juni.....zeer verfrissend heeft zij uitwerking
van de sketch aangepakt....mooie je kleuren.
U gaat zeker aankomende maanden veel meer van haar zien!!!!

Helaas hebben wij deze maand weer geen winnaar van de sketch challenge april 2013,
met 5 inzendingen hebben wij geen prijs kunnen verloten.....

Wil je meedoen met deze sketch en mee dingen naar een geweldige prijs dan kunt u u layout
inzenden tot 6 juni 2013.

1. Cissy 3. Esther
2. Maaike

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt met deze moeilijke sketch maar helaas is die van Rosalien niet te zien.
    Ook jammer dat er weer geen 5 inzendingen waren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inmiddels is het layout van Rosalien wel te zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er weer leuk uit zeg, wat verschillend wat we er van gemaakt hebben. Doen jullie allemaal weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dt team super mooi werk geleverd, helaas deze keer van mij geen bijdrage ivm mijn gezondheid, lukte het me niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...