Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

14 maart 2013

LO Pickled Pear!

Ik kan er geen genoeg van krijgen van dat prachtige papier van Kaisercraft, Pickled Pear, dus ik heb er nog een LO van gemaakt.


Op de die cut vlinder heb ik een vlinder van cheery linn geplakt, het lijkt net of dat dit zo hoort. Het takje is ook van cheery linn en uit dessin papier gestanst. Op deze LO heb ik lekker veel die cuts verwerkt, het past allemaal zo goed bij elkaar.
In de hoek rechtsonderin heb ik een stempel gezet van Kaisercraft, deze hoort bij de papierlijn, ik heb de stempel met distress markers ingekleurd. Hieroverheen zit het leuke vlinder washi tape.


Het blijft een geweldige papierlijn om mee te werken, je kunt er gewoon heel veel kanten mee op. Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
Creatieve groetjes Alida.

3 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...