Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

4 september 2012

Journey

Check In van Kaisercraft nog nooit eerder had ik ooit een collectie van Kaisercraft aangekocht tot dat ik mezelf opnieuw aanmelde bij Scrapplezier.nl
Stiekum vind ik dit een van de mooiste lijnen van Kaisercraft, voor het layout Journey heb ik gebruik gemaakt van de volgende designvellen uit de " Check In Collection " :
Roam, Departure, Accetate Specialty Stamps Transparant en de Collectables van Check In

1 opmerking:

  1. Ik heb ook al gereageerd op het forum maar ik vind het een mooie layout! Toch wel erg mooi papier heeft Kaisercraft.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...